איך משפצים או משדרגים את הבית בצורה נכונה מבלי שהתקציב יגמר באמצע?
הסיוט הכי גדול של זוג שנכנס לדירה חדשה-להתקע באמצע.
אז איך בעצם ניתן להמנע מסיטואציה כזאת שיכולה להוביל להוצאות חריגות ומפח נפש גדול?
כשאני עובדת עם הלקוחות שלי המרכיב העיקרי אצלי בתחילת כל עבודה הוא תכנון מראש.
תכנון מראש, גם הופך את כל התהליך ליותר יעיל ואפקטיבי, הוא גם חוסך לנו המון זמן מיותר וכמובן כסף.
1. כאשר זוג יושב איתי, תחילה אנו עוברים הצרכים והרצונות שלו באפיון ראשוני.
באפיון זו אנחנו עוברים על הגדרת החללים אותם אנו רוצים לשפץ ולשדרג.
כבר בשלב זה אנו דנים על לוחות זמנים ותקציבים.
2. לאחר מכן אני מציגה להם לוח השראה עם חומרים וקונספט עיצובי על מנת לקבל תמונה ברורה יותר של הסגנון העיצובי והחיבור לחומרי גלם.
ובונה להם תוכנית עבודה.
3. על מנת לוודא שאנו עומדים במסגרת התקציב שאותה קבעו הלקוחות, אני מכינה קובץ אקסל ובו עלויות.
אותו אני מציגה ללקוחות שלי, וברגע שיש אישור קובעים יום קניות מרוכז ומסודר.
4. במידה והלקוחות בחרו בי לפרוייקט אדריכלות, את תוכנית העבודה שלהם אני שולחת למספר קבלנים לקבלת הצעת מחיר מסודרת.
וכמובן, ברגע שנמצא קבלן עם מחיר וזמינות מתאימים נוודא שהכימיה והתקשורת בינו לבין לקוחותיי טובה.
אם כך- מתחילים בעשיה.
יד ביד אני מלווה אותם לאורך כל התהליך עד לתוצאה הרצויה.
רוצים לדעת למה כדאי לקחת איש מקצוע שנותן את כל השירותים במקום אחד?
כנסו למאמר שלי על אדריכלות ועיצוב פנים