עיצוב פנים לעסקים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

עיצוב פנים לעסקים קטנים

איך ניגשים לעיצוב פנים לעסקים קטנים בינוניים או גדולים

דבר ראשון שחשוב שנשאל את עצמנו כבעלי עסק.
האם הלקוחות מגיעים אלינו לחלל? או שאנחנו מגיעים אליהם?
מרבית העצמאיים מקבלים לקוחות בחלל העבודה שלהם, זה יכול להיות משרד, קליניקה, סטודיו או כל חלל בו אנו מתפרנסים.
והשאלה השניה שחשוב שנשאל את עצמנו היא- מה מקור הפרנסה אצלנו בחלל?
אצל עורכי דין יש שולחן משרדי בו יושבים מתייעצים וסוגרים עסקאות, אצל פסיכולוגים הוא מגיע מאזור הישיבה בו יושבים לשוחח ולייעץ.
אצל קלינאית תקשורת הוא מגיע מחלל אשר יש בו אזור טיפול ומשחק עם ילדים. שמצריך הרבה מקום אחסון לאביזרים,אצל קוסמטיקאית ממיטת טיפולים ייחודית ועוד.
אחד הכללים בעיצוב פנים לעסקים הוא להבין מהו מרכז החדר שלנו, מאחר ולפיו נדע למקם את הריהוט בחלל ונבין איך להתנהל עיצובית.
אם ישנה מיטה- אם היא זזה, איפה המטפל יושב וכמה מקום הוא צריך. האם הוא צריך גישה לאביזרים וכלי עבודה, אם הוא צריך כיור בקליניקה.
כאשר הלקוח שוכב על גבו במהלך טיפול הפנים, מה הוא רואה בתקרה? אולי נוסיף תמונה, ציור או קרניז תקרתי על מנת שיוכל להביט בה בזמן הטיפול.
אם שולחן הוא מרכז החדר שלנו צריך להבדיל באיזה עסק מדובר.
במידה ומדובר על עיצוב פנים לעסק קטן השולחן צריך כמובן להיות תלוי בתחום- מסודר. נקי, נטול בלאגן וניירות מיותרים.
להיות נוח וקלאסי אשר משדר אישיות, זמינות, אישיות וחיבור אנושי. יש לשים דגש על הרקע אשר נמצא בגב שלנו -נוסיף טפט או צבע מעניין ומושך בקיר הזה כל זאת כאשר הוא מתכתב עם שאר החלל ולא חוסם את הזרימה של האנרגיה והמקום בחלל.

במידה ומדובר על עסק גדול- בעיצוב פנים לעסקים גדולים לוקחים בחשבון את היוקרה והערך שבעל העסק רוצה לשדר.

נאמר אצל משרד עורכי דין גדול אשר נרצה להציג כמשרד מוצלח ומרוויח נדאג לשים שולחן גדול, מרשים מעץ משובח, מסיבי.
מאחורי השולחן בגב המושב של בעל העסק (זאת אומרת המקום אליו פונים פניו של הלקוח) נתלה תעודות הסמכה, הוקרה במסגרות יוקרתיות או אשר נראות כך. נצבע את החלל בצבעים סולידים יציבים ומרגיעים.
כל האלמנטים הנ”ל יעזרו לבעל העסק לשדר יוקרה, עוצמה, מקצועיות וחוזק.
כל התכונות אותם היינו רוצים כאשר אנו פונים לייעוץ או ייצוג משפטי.
במידה ומרכז החדר שלנו הוא פינת ישיבה לייעוץ.
שוב נשים את הדגש על עיצוב החלל לסוג העסק ,קטן או גדול. ניתן את הדעת לגבי מיקום הכורסאות ומספרם. מה יהיה צבעם והאם הם תהיינה זהות.
אם מדובר על עסק קטן אינטימי ואישי נוסיף שטיח עגול שיגדיר לנו מעגל ושולחן עגול להניח טישו ומים. ועציץ קטן בפינת החדר לתחושה יותר אישית ומקרבת.

פרמטר חשוב ביותר בעיצוב פנים הוא הצבע של החלל.
חשוב שתבחרו את הצבע בו אתם צובעים את החלל בצורה נכונה ומתאימה לתחום בו אתם עוסקים ולסוג הלקוחות שמגיעים אליכם.
מחקרים הוכיחו אשר ישנם צבעים אשר משפיעים באופן ישיר על גופינו.
לאנשים עם הפרעת קשב צבעים צועקים כמו אדום וצהוב יגרמו להם לקושי בריכוז.
וכניסה לחלל אשר צבוע באדום יעלה לנו את לחץ הדם בגוף- זאת הסיבה למה בבתי חולים הקירות צבועים בצבעים מרגיעים ושלווים.
המלצה שלי היא לבחור צבעים ניטרליים וחמים ולעשות שימוש בעציצים (בין אם אמיתיים או מלאכותיים) על מנת להוסיף חיים לחלל.
ובמידה ואנו רוצים להוסיף צבעוניות נעשה זאת באקססוריז, או לפי צבעי הלוגו שלנו באלמנטים קטנים בחלל: תמונה,כרית נוי, ספלים עציץ, מחורר, מהדק לפני הצבעים שבחרנו.
או לפי הצבעים הטרנדיים שהולכים היום בשוק.

אז זהו חברים,
נכנסתם בקצרה לעולם עיצוב הפנים
אני מציעה לכם בפעם הבאה שאתם נכנסים לחלל העסקי שלכם, הביטו בו כאילו זאת הפעם הראשונה שאתם נכנסים אליו.
מין מבט טרי וראשוני כפי שהלקוח הפוטנציאלי נכנס אליכם לראשונה.
ראו אם קיים מחסום בכניסה כמו ארון, שולחן, או רהיט אחר שחוסם את הכניסה והאנרגיה.
הרגישו את האנרגיה ושימו לב על מה העין שלכם התבייתה ראשונה ונתפסה.
נקודת מיקוד ראשונה זו- תהיה המקום הראשון בו תתחילו את המייקאובר לעסק שלכם.
בהצלחה.

שירלי שטיין – מעצבת פנים לעסק | קיסריה | נתניה | בשרון | כפר יונה | כפר סבא | זכרון יעקב | בנימינה | רשפון | יישובי עמק חפר ועוד.
אתם מוזמנים ליצור עמי קשר לתיאום פגישת ייעוץ ממוקדת ומקצועית.
שירלי שטיין 052-6235002

Call Now Button
התחל/י שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?